Jenny Ström

Strategier i vardagen – En helhetssyn på livet

Hur man väcker en tonåring :)

with one comment


Sonic Bomb – Teknikmagasinet

Written by Jenny Ström

26 mars, 2010 den 11:00

Publicerat i Uncategorized

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Men du, jag hoppade från blogg till blogg och hamnade här. Och då har du gjort ett inlägg som är svaret på mitt inlägg i min blogg i morse. Denna ska jag genast införskaffa till min son 😉 Måste ha varit ödet som förde mig hit 😉
    Ha en bra dag!

    annkatrin

    18 juni, 2010 at 13:11


Kommentera

