Jenny Ström

Strategier i vardagen – En helhetssyn på livet

Jag är utestängd från Facebook

with one comment


Har aldrig hänt mig förr!

Så jag testar att skriva här i min blog som borde auto-posta till Facebook.

Blev trafiken för stor pga artikeln som publicerades? Vad vet jag, logga in får jag inte i alla fall!

Written by Jenny Ström

23 mars, 2010 den 10:28

Publicerat i #fail, facebook

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Av meddelandet att döma ser det ut som att facebook fixar med sig själva en stund. Kanske någon förändring så att folk har något att bryta om. 🙂
    Nu ska jag se videon med Temple Gradin 🙂

    Kimmi

    23 mars, 2010 at 10:33


Kommentera

