Jenny Ström

Strategier i vardagen – En helhetssyn på livet

Tisdag 26/1 Följ med som VIP-gäst med Mindpark på Superbrands Awards på Berns i Stockholm

leave a comment »


Vad gör du på tisdag kväll? Jag har fått två biljetter till Superbrands Awards av Joakim Jardenberg på Mindpark. Tack Jocke!

Gå tillsammans med bl.a. mig som VIP-gäst med Mindpark på Superbrands Awards

Vill du göra mig sällskap? Det är alltid spännande att lära känna nya personer, gärna i ett nätverkande syfte, så tveka inte att höra av dig om du är intresserad.
Skicka ett mail till mig och motivera varför du vill följa med! Jag tar mig friheten att enväldigt och utan motivering utse mitt sällskap för kvällen 🙂

Kram Jenny

Written by Jenny Ström

24 januari, 2010 den 22:23

Publicerat i jennystrom, mindpark

Kommentera

