Jenny Ström

Strategier i vardagen – En helhetssyn på livet

Jag är Snedstreck Minus

with 3 comments


Min lilla son blev nyligen tillfrågad hur gammal han var av en kvinna vid busshållplatsen.

Hans svar förbryllade oss alla 😉

– Jag är snedstreck minus

Nu har jag rätt kluriga barn, eller snarare extremt logiskt tänkande, så jag fattade inom några sekunder.

Gör du?

Written by Jenny Ström

23 december, 2009 den 08:44

Publicerat i Uncategorized

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Att han ska fylla ett fullt år? Kanske är 7,5 år.
    Eller sju år, / – = 7.
    Lösningen på gåtan är?

    Victoria

    13 januari, 2010 at 14:10

  2. Min logiska man sa sju direkt. Det är frustrerande att leva med en man och en son som har extremt logiskt tänkande när jag själv får kämpa med huvuvdvärken! 😉

    När sonen var i förskoleåldern och jag frågade vad han ville ha på pizzan svarade han: u:n. Det tog ett tag men jag kunde räkna ut det.

    Charlie

    23 december, 2009 at 12:45


Kommentera

