Jenny Ström

Strategier i vardagen – En helhetssyn på livet

Pedagogisk design för alla :)

with one comment


kitchen table

Jag är gul

Diskuterar ni ofta fenomenet om vem som INTE har torkat av köksbordet?

Jag är gul, min plats vid bordet är gul. Om jag inte torkar av efter mig, så får jag sitta i ”min egen skit”

Nu undrar ni säkert vad jag gör, jo, jag förbereder mitt hem, eller rättare sagt återställer strategier mm som fungerade i mitt förra hem (Visningslägenheten)

På onsdag har jag utbildning av personal från ett boende för vuxna med Asperger syndrom. Det ska bli riktigt kul att börja med dessa uppskattade utbildningarna/visningarna igen. Av de 8 personerna som kommer på onsdag, har 5 varit i mitt förra hem 🙂

Kram Jenny

Written by Jenny Ström

8 december, 2009 den 01:23

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lycka till…..

    malix.se.malix

    8 december, 2009 at 15:02


Kommentera

