Jenny Ström

Strategier i vardagen – En helhetssyn på livet

Nu är jag lugn, hm, lugnare är nog mer rättvist

with one comment


Strax efter midnatt slutade laddaren till min bärbara att fungera, känns rätt typiskt när jag har så mycket att fixa med just nu. Så nu har jag en IBM Thinkpad R61 som får vila tills ny batterieliminator är inköpt.

adapter

Ett plus till IBM för att de svetsat sin adapter så effektivt, det tog mer än 30 min att ta sig in i den, först då kunde min kille Nisse mäta vart problemet var, han hade mätt innan och konstaterat att den var strömlös. Adaptern fungerar, det är brott på kabeln någonstans. Tur man har en så händig man, som dessutom lånar ut sin laptop så jag kan jobba hjälpligt.

Jo, jag har backuper, så jag kommer åt de flesta av mina filer, men jag har många specialprogram installerade så det kommer att orsaka mig en hel del bekymmer under dagen.

Min Nisse är snäll och hjälper mig med inköp av en ny adapter, samt lagar den gamla, det är alltid bra med en extra.

Tack älskling!

Written by Jenny Ström

8 december, 2009 den 07:07

Publicerat i Uncategorized

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. visst är det härligt med händiga hjälpsamma klokheter, hos oss finns 5 elitdata nördar och en novis gissa vem som är novis….

    malix.se.malix

    8 december, 2009 at 15:05


Kommentera

