Jenny Ström

Strategier i vardagen – En helhetssyn på livet

Nu öppnar jag mitt hem för bokade visningar och utbildningar igen!

with 4 comments


Äntligen! Efterfrågan har varit enorm, så nu öppnar jag mitt nya hem för bokade visningar och utbildningar.

mitt hem

I mitt förra hem i Brandbergen hade jag utbildningar för bl.a.  boendestödjare, SIUS-konsulenter, handläggare, specialpedagoger och många många andra.

Jag har det mesta som kan underlätta för personer med kognitiva och kommunikativa utmaningar. T.ex. personer med AD/HD, Asperger syndrom, Dyslexi mm. Men även personer med psykisk sjukdom och äldre personer. Äh, kort och gott, för alla som ”inte får plats med sina skor på skohyllan när de kommer hem” 🙂

Hos mig kan du bl.a.

  • prova bolltäcke och grodtäcke
  • Lära dig Rit-Prata och Sociala berättelser
  • få handgripliga tips
  • prova hjälpmedel
  • fråga i lugn och ro
  • stort utbud

För bokningar maila till office@jennystrom.com

Mer information kommer! Fram tills dess kan du  se ett videoklipp som SVT Studio24 filmade i mitt förra hem http://www.youtube.com/jennystrom

Written by Jenny Ström

6 december, 2009 den 19:12

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hej!

    Jag undrar om du kommer att ha” öppet hus” den närmaste framtiden? Har två barn som varav den ena är under utredaning och den andra redan har fått sin diagnos som gärna skulle vilja testa bolltäcke/grodtäcke.
    Bor i Nynäs och har tidigare jobbat som boendestödjare inom LSS, numera inom missbruk.
    MVH
    Jeanette

    Jeanette

    19 augusti, 2010 at 20:23

  2. mmm det är ju en bit att åka tyvärr men ska se till att kanske göra en sådan där vårtripp Som göteborgare blir det lite pinsamt men sträcker på mig och kan till och med säga att Stockholm är som vackrast om våren. De ska bli en av mina planer
    Kram så länge
    Carina

    malix.se.malix

    6 december, 2009 at 19:58

  3. Du har en stående personlig inbjudan, frågan är bara när du kommer?
    Kram Jenny

    Jenny Ström

    6 december, 2009 at 19:53

  4. hej det skulle jag vilja kolla in skulle just nu behöva lugn och ro hjälpmedel

    malix.se.malix

    6 december, 2009 at 19:48


Kommentera

